۲-۲-۷- نظریه روابط انسانی . ۱۷
۲-۲-۸- تأثیر روابط انسانی بر مدیریت آموزشی ۱۸
۲-۲-۹- نظریه رفتاری ۱۹
۲-۲-۱۰ – دیدگاه سیستمی . ۲۰
۲-۲-۱۱- مدیریت آموزشی . ۲۱
۲-۲-۱۲- ویژگیهای مراکز آموزشی ۲۳
۲-۳- تصمیم گیری . ۲۵
۲-۳-۱- مراحل تصمیم گیری ۲۸
۲-۳-۲-انواع تصمیمات . ۳۰
۲-۳-۳- الگوهای تصمیم گیری ۳۵
۲-۳-۳-۱- الگوی تصمیم گیری رضایت بخش . ۳۶
۲-۳-۳-۲- الگوی باز تصمیم گیری ۳۷
۲-۳-۳-۳- الگوی لیندبلوم . ۳۹
۲-۳-۳-۴-الگوی مرحله ای . ۳۹
۲-۳-۳-۵- الگوی کارنگی . ۴۰
۲-۳-۳-۶- الگوی تصمیم گیری در بحران ۴۱
۲-۳-۳-۷- الگوی تصمیم گیری در آشوب ۴۲
۲-۳-۴- مهارتهای لازم برای تصمیم گیری توسط مدیران آموزشی . ۴۳
منبع فایل کامل این پایان نامه این سایت pipaf.ir است |
۲-۳-۴-۱- تمایز بین انواع تصمیم ۴۴
۲-۳-۴-۲- تعیین اطلاعات لازم برای تصمیم گیری . ۴۵
۲-۳-۴-۳- تعیین میزان مشارکت دیگران در تصمیم گیری ۴۶
۲-۳-۴-۴-تنظیم اولویتها برای اقدام ۴۶
۲-۳-۴-۵- پیش بینی نتایج ۴۷
۲-۴-مشارکت ۴۸
۲-۴-۱- تعاریف مشارکت . ۴۸
۲-۴-۲- اهمیت مشارکت ۴۹
۲-۴-۳- پیش نیازهای مشارکت . ۵۱
۲-۴-۴- فلسفه مشارکت . ۵۲
۲-۴-۵- فواید مشارکت ۵۳
۲-۴-۶- تعاریف مدیریت مشارکتی ۵۴
۲-۴-۷- لوازم مدیریت مشارکتی ۵۶
۲-۴-۷-۱-گرایش به عدم تمرکز ۵۶
۲-۴-۷-۲- کاهش بوروکراسی . ۵۶
۲-۴-۷-۳- ثبات مدیریت ۵۷
۲-۴-۷-۴- آموزش نیروی انسانی ۵۷
۲-۴-۷-۵- تغییر و تحول در ساختار اداری ـ آموزشی . ۵۷
۲-۴-۸- راهکارهای اجرایی مدیریت مشارکتی ۵۸
۲-۴-۸-۱- مدرسه محوری ۵۸
۲-۴-۸-۲- فعالیت شورا ۵۸
۲-۴-۸-۳- تشکیل گروه های آموزشی و درسی ۵۹
۲-۴-۹- موانع مدیریت مشارکتی ۶۰
۲-۴-۱۲- نظریه های مدیریت مشارکتی ۶۲
۲-۵- خلاقیت ۶۴
۲-۵-۱- پیشینه خلاقیت ۶۴
۲-۵-۲- اهمیت خلاقیت . ۶۵
۲-۵-۳- تعریف خلاقیت ۶۶
۲-۵-۴- نظریه های خلاقیت . ۶۹
۲-۵-۴-۱- نظریه های جهان باستان ۶۹
۲-۵-۴-۲- نظریه های فلسفی جدید ۷۰
۲-۵-۴-۳- نظریه های علمی خلاقیت ۷۱
۲-۵-۴-۳-۳- نظریه انسان گرائی . ۷۲
۲-۵ طبقه بندی خلاقیت ۷۲
۲-۵-۶ – عناصر خلاقیت ۷۵
۲-۵-۷-عوامل مؤثر بر خلاقیت ۷۵
۲-۵-۸- موانع خلاقیت . ۷۷
۲-۵-۹- تکنیک های خلاقیت و نوآوری ۷۸
۲-۵-۹-۱- تکنیک طوفان مغزی . ۷۸
۲-۵-۹-۲- الگو برداری از طبیعت ۷۹
۲-۵-۹-۳- تکنیک گروه اسمی ۷۹
۲-۵-۹-۴- دلفی ۸۰
۲-۵-۹-۵- نظام پیشنهادها . ۸۰
۲-۵-۱۰- ویژگیهای افراد خلاق ۸۱
۲-۵-۱۱- نقش مدیران مدارس در پرورش خلاقیت ۸۲
۲-۵-۱۲-سازمان خلاق و نوآور . ۸۴
۲-۵-۱۳- عوامل مؤثر بر رشد خلاقیت و نوآوری در سازمان ۸۷
۲-۵-۱۴- مفاهیم مرتبط با خلاقیت ۸۷
۲-۵-۱۴-۱- هوش . ۸۷
۲-۵-۱۴-۲- حل مسأله . ۸۸
۲-۵-۱۴-۳- اختراع ۸۹
۲-۵-۱۴-۴- نوآوری . ۸۹
۲-۵-۱۴-۵- کار آفرینی ۹۰
۲-۵-۱۴-۶- رابطه خلاقیت ، نوآوری و کار آفرینی . ۹۰
۲-۶- پیشینه ی تحقیقات . ۹۰
۲-۶-۱- تحقیقات داخلی . ۹۰
۲-۶-۲- تحقیقات خارجی ۹۴
فصل سوم : روش تحقیق
۳-۱- مقدمه . ۹۷
۳-۲- طرح کلی پژوهش و رورش تحقیق . ۹۷
۳-۳- جامعه آماری . ۹۷
۳-۴- نمونه آماری و روش نمونه گیری ۹۷
۳-۵- ابزار پژوهش و روش نمره گذاری ۹۸
۳-۵-۱- پرسشنامه سبکهای تصمیم گیری مدیران ۹۸
۳-۵-۲- روایی و اعتبار پرسشنامه سبک تصمیم گیری مدیران . ۹۸
۳-۵-۳- پرسشنامه مشارکت معلمان . ۹۹
۳-۵-۴- روائی و پایائی پرسشنامه مشارکت معلمان . ۹۹
۳-۵-۵- پرسشنامه خلاقیت معلمان ۹۹
۳-۵-۶-روایی و پایائی پرسشنامه خلاقیت معلمان ۱۰۰
۳-۵-۷-روش های آماری ۱۰۱
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱-مقدمه ۱۰۲
۴-۲-بیان ویژگیهای آمار توصیفی ۱۰۲
۴-۳- آمار استنباطی ۱۰۷
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
۵-۱- مقدمه ۱۱۶
۵-۲- فرضیات ۱۱۶
۵-۳- نتیجه گیری ۱۲۰
۵-۴- محدودیتها . ۱۲۲
۵-۵- پیشنهادها . ۱۲۲
۵-۵-۱- پیشنهادهای کاربردی . ۱۲۲
۵-۵-۲- پیشنهادهای پژوهشی ۱۲۳
فهرست جداول
جدول ۴-۱- توزیع فراوانی و درصدشیوه های تصمیم گیری مدیران ۱۰۲
جدول ۴-۲- توزیع فراوانی و درصد مشارکت معلمان ۱۰۲
جدول ۴-۳- توزیع فراوانی و درصد خلاقیت معلمان . ۱۰۳
جدول ۴-۴- توزیع فراوانی و درصد معلمان بر حسب جنسیت . ۱۰۴
جدول ۴-۵- توزیع فراوانی و درصد معلمان بر حسب مدرک تحصیلی. ۱۰۵
جدول ۴-۶- توزیع معلمان بر حسب سابقه خدمت ۱۰۶
جدول ۴-۷- رابطه بین شیوه های تصمیم گیری مدیران و مشارکت معلمان ۱۰۷
جدول ۴-۸- ضرایب رگرسیون شیوه های تصمیم گیری مدیران و مشارکت معلمان ۱۰۸
جدول ۴-۹- رابطه بین مشارکت معلمان و خلاقیت آنان ۱۰۸
جدول ۴-۱۰- رابطه بین شیوه های تصمیم گیری مدیران و خلاقیت معلمان . ۱۰۹
جدول ۴-۱۱- ضرایب رگرسیون شیوه های تصمیم گیری مدیران و خلاقیت معلمان ۱۰۹
جدول ۴-۱۲- رابطه بین شیوه های تصمیم گیری فردی مدیران و جنسیت ۱۱۰
جدول ۴-۱۳- رابطه بین شیوه های تصمیم گیری گروهی مدیران و جنسیت. ۱۱۰
جدول ۴-۱۴- رابطه بین مشارکت معلمان و جنسیت ۱۱۱
جدول ۴-۱۵-آزمون خی دوجهت بررسی رابطه بین مشارکت معلمان و جنسیت ۱۱۱
جدول ۴-۱۶- رابطه بین مشارکت معلمان و مدرک تحصیلی. ۱۱۲
جدول ۴-۱۷- آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین مشارکت معلمان و مدرک تحصیلی . ۱۱۲
جدول ۴-۱۸- رابطه بین مشارکت معلمان و سابقه خدمت ۱۱۲
جدول ۴-۱۹ – آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین مشارکت معلمان وسابقه ۱۱۳
جدول ۴-۲۰- رابطه بین خلاقیت معلمان و جنسیت ۱۱۳
جدول ۴-۲۱- آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین خلاقیت معلمان و جنسیت ۱۱۴
جدول ۴-۲۲- رابطه بین خلاقیت معلمان و سابقه ۱۱۴
جدول ۴-۲۳- آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین خلاقیت معلمان و سابقه . ۱۱۴
جدول ۴-۲۴- رابطه بین خلاقیت معلمان و مدرک تحصیلی. ۱۱۵
جدول ۴-۲۵- آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین خلاقیت معلمان و مدرک تحصیلی. ۱۱۵
فهرست نمودار ها
نمودار ۲-۱- انواع تصمیمات با توجه به نوع مشکل . ۳۱
جستجوی مقالات فارسی – بررسی دیدگاه معلم های دورۀ ابتدایی شهر رامسر
دسته بندی علمی – پژوهشی : رابطه بین سلامت سازمانی با اخلاق حرفه ای
,۲ ,۴ ,۵ ,۳ ,خلاقیت , ۲ ,۲ ۵ , جدول ,جدول ۴ ,تصمیم گیری ,پرسشنامه خلاقیت معلمان ,پرسشنامه مشارکت معلمان
درباره این سایت