۲-۲-۷- نظریه روابط انسانی . ۱۷

 

۲-۲-۸- تأثیر روابط انسانی بر مدیریت آموزشی ۱۸

 

۲-۲-۹- نظریه رفتاری ۱۹

 

۲-۲-۱۰ – دیدگاه سیستمی . ۲۰

 

۲-۲-۱۱- مدیریت آموزشی . ۲۱

 

۲-۲-۱۲- ویژگیهای مراکز آموزشی ۲۳

 

۲-۳- تصمیم گیری . ۲۵

 

۲-۳-۱- مراحل تصمیم گیری ۲۸

 

۲-۳-۲-انواع تصمیمات . ۳۰

 

۲-۳-۳- الگوهای تصمیم گیری ۳۵

 

۲-۳-۳-۱- الگوی تصمیم گیری رضایت بخش . ۳۶

 

۲-۳-۳-۲- الگوی باز تصمیم گیری ۳۷

 

۲-۳-۳-۳- الگوی لیندبلوم . ۳۹

 

۲-۳-۳-۴-الگوی مرحله ای . ۳۹

 

۲-۳-۳-۵- الگوی کارنگی . ۴۰

 

۲-۳-۳-۶- الگوی تصمیم گیری در بحران ۴۱

 

۲-۳-۳-۷- الگوی تصمیم گیری در آشوب ۴۲

 

۲-۳-۴- مهارتهای لازم برای تصمیم گیری توسط مدیران آموزشی . ۴۳

 

منبع فایل کامل این پایان نامه این سایت pipaf.ir است

۲-۳-۴-۱- تمایز بین انواع تصمیم ۴۴

 

۲-۳-۴-۲- تعیین اطلاعات لازم برای تصمیم گیری . ۴۵

 

۲-۳-۴-۳-  تعیین میزان مشارکت دیگران در تصمیم گیری ۴۶

 

۲-۳-۴-۴-تنظیم اولویتها برای اقدام ۴۶

 

۲-۳-۴-۵- پیش بینی نتایج ۴۷

 

۲-۴-مشارکت ۴۸

 

۲-۴-۱- تعاریف مشارکت . ۴۸

 

۲-۴-۲- اهمیت مشارکت ۴۹

 

۲-۴-۳- پیش نیازهای مشارکت . ۵۱

 

۲-۴-۴- فلسفه مشارکت . ۵۲

 

۲-۴-۵- فواید مشارکت ۵۳

 

۲-۴-۶- تعاریف مدیریت مشارکتی ۵۴

 

۲-۴-۷- لوازم مدیریت مشارکتی ۵۶

 

۲-۴-۷-۱-گرایش به عدم تمرکز ۵۶

 

۲-۴-۷-۲- کاهش بوروکراسی . ۵۶

 

۲-۴-۷-۳- ثبات مدیریت ۵۷

 

۲-۴-۷-۴- آموزش نیروی انسانی ۵۷

 

۲-۴-۷-۵- تغییر و تحول در ساختار اداری ـ آموزشی . ۵۷

 

۲-۴-۸- راهکارهای اجرایی مدیریت مشارکتی ۵۸

 

۲-۴-۸-۱- مدرسه محوری ۵۸

 

۲-۴-۸-۲-  فعالیت شورا ۵۸

 

۲-۴-۸-۳-  تشکیل گروه های آموزشی و درسی ۵۹

 

۲-۴-۹- موانع مدیریت مشارکتی ۶۰

 

۲-۴-۱۲- نظریه های مدیریت مشارکتی ۶۲

 

۲-۵- خلاقیت ۶۴

 

۲-۵-۱- پیشینه خلاقیت ۶۴

 

۲-۵-۲- اهمیت خلاقیت . ۶۵

 

۲-۵-۳- تعریف خلاقیت ۶۶

 

۲-۵-۴- نظریه های خلاقیت . ۶۹

 

۲-۵-۴-۱-  نظریه های جهان باستان ۶۹

 

۲-۵-۴-۲- نظریه های فلسفی جدید ۷۰

 

۲-۵-۴-۳- نظریه های علمی خلاقیت ۷۱

 

۲-۵-۴-۳-۳- نظریه انسان گرائی . ۷۲

 

۲-۵ طبقه بندی خلاقیت ۷۲

 

۲-۵-۶ – عناصر خلاقیت ۷۵

 

۲-۵-۷-عوامل مؤثر بر خلاقیت ۷۵

 

۲-۵-۸- موانع خلاقیت . ۷۷

 

۲-۵-۹- تکنیک های خلاقیت و نوآوری ۷۸

 

۲-۵-۹-۱- تکنیک طوفان مغزی . ۷۸

 

۲-۵-۹-۲- الگو برداری از طبیعت ۷۹

 

۲-۵-۹-۳- تکنیک گروه اسمی ۷۹

 

۲-۵-۹-۴- دلفی ۸۰

 

۲-۵-۹-۵- نظام پیشنهادها . ۸۰

 

۲-۵-۱۰- ویژگیهای افراد خلاق ۸۱

 

۲-۵-۱۱- نقش مدیران مدارس در پرورش خلاقیت ۸۲

 

۲-۵-۱۲-سازمان خلاق و نوآور . ۸۴

 

۲-۵-۱۳- عوامل مؤثر بر رشد خلاقیت و نوآوری در سازمان ۸۷

 

۲-۵-۱۴- مفاهیم مرتبط با خلاقیت ۸۷

 

۲-۵-۱۴-۱- هوش . ۸۷

 

۲-۵-۱۴-۲- حل مسأله . ۸۸

 

۲-۵-۱۴-۳- اختراع ۸۹

 

۲-۵-۱۴-۴- نوآوری . ۸۹

 

۲-۵-۱۴-۵- کار آفرینی ۹۰

 

۲-۵-۱۴-۶- رابطه خلاقیت ، نوآوری و کار آفرینی . ۹۰

 

۲-۶- پیشینه ی تحقیقات . ۹۰

 

۲-۶-۱-  تحقیقات داخلی . ۹۰

 

۲-۶-۲- تحقیقات خارجی ۹۴

 

فصل سوم : روش تحقیق

 

۳-۱- مقدمه . ۹۷

 

۳-۲- طرح کلی پژوهش و رورش تحقیق . ۹۷

 

۳-۳- جامعه آماری . ۹۷

 

۳-۴- نمونه آماری و روش نمونه گیری ۹۷

 

۳-۵- ابزار پژوهش و روش نمره گذاری ۹۸

 

۳-۵-۱-  پرسشنامه سبکهای تصمیم گیری مدیران ۹۸

 

۳-۵-۲- روایی و اعتبار پرسشنامه سبک تصمیم گیری مدیران . ۹۸

 

۳-۵-۳- پرسشنامه مشارکت معلمان . ۹۹

 

۳-۵-۴- روائی و پایائی پرسشنامه مشارکت معلمان . ۹۹

 

۳-۵-۵- پرسشنامه خلاقیت معلمان ۹۹

 

۳-۵-۶-روایی و پایائی پرسشنامه خلاقیت معلمان ۱۰۰

 

۳-۵-۷-روش های آماری ۱۰۱

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

 

۴-۱-مقدمه ۱۰۲

 

۴-۲-بیان ویژگیهای آمار توصیفی ۱۰۲

 

۴-۳- آمار استنباطی  ۱۰۷

 

فصل پنجم :  بحث و نتیجه گیری

 

۵-۱- مقدمه ۱۱۶

 

۵-۲- فرضیات ۱۱۶

 

۵-۳- نتیجه گیری ۱۲۰

 

۵-۴- محدودیتها . ۱۲۲

 

۵-۵- پیشنهادها . ۱۲۲

 

۵-۵-۱- پیشنهادهای کاربردی . ۱۲۲

 

۵-۵-۲- پیشنهادهای پژوهشی ۱۲۳

 

 

 

فهرست جداول

 

 

 

جدول ۴-۱- توزیع فراوانی و درصدشیوه های تصمیم گیری مدیران ۱۰۲

 

جدول ۴-۲- توزیع فراوانی و درصد مشارکت معلمان ۱۰۲

 

جدول ۴-۳- توزیع فراوانی و درصد خلاقیت معلمان . ۱۰۳

 

جدول ۴-۴- توزیع فراوانی و درصد معلمان بر حسب جنسیت . ۱۰۴

 

جدول ۴-۵- توزیع فراوانی و درصد معلمان بر حسب مدرک تحصیلی. ۱۰۵

 

جدول ۴-۶- توزیع معلمان بر حسب سابقه خدمت ۱۰۶

 

جدول ۴-۷- رابطه بین شیوه های تصمیم گیری مدیران و مشارکت معلمان  ۱۰۷

 

جدول ۴-۸- ضرایب رگرسیون شیوه های تصمیم گیری مدیران و مشارکت معلمان ۱۰۸

 

جدول ۴-۹- رابطه بین مشارکت معلمان و خلاقیت آنان  ۱۰۸

 

جدول ۴-۱۰- رابطه بین شیوه های تصمیم گیری مدیران و خلاقیت معلمان  . ۱۰۹

 

جدول ۴-۱۱- ضرایب رگرسیون شیوه های تصمیم گیری مدیران و خلاقیت معلمان ۱۰۹

 

جدول ۴-۱۲- رابطه بین شیوه های تصمیم گیری فردی مدیران و جنسیت ۱۱۰

 

جدول ۴-۱۳- رابطه بین شیوه های تصمیم گیری گروهی مدیران و جنسیت. ۱۱۰

 

جدول ۴-۱۴- رابطه بین مشارکت معلمان و جنسیت ۱۱۱

 

جدول ۴-۱۵-آزمون خی دوجهت بررسی رابطه بین مشارکت معلمان و جنسیت ۱۱۱

 

جدول ۴-۱۶-  رابطه بین مشارکت معلمان و مدرک تحصیلی. ۱۱۲

 

جدول ۴-۱۷- آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین مشارکت معلمان و مدرک تحصیلی . ۱۱۲

 

جدول ۴-۱۸- رابطه بین مشارکت معلمان و سابقه خدمت ۱۱۲

 

جدول ۴-۱۹ – آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین مشارکت معلمان وسابقه ۱۱۳

 

جدول ۴-۲۰- رابطه بین خلاقیت معلمان و جنسیت ۱۱۳

 

جدول ۴-۲۱- آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین خلاقیت معلمان و جنسیت ۱۱۴

 

جدول ۴-۲۲- رابطه بین خلاقیت معلمان و سابقه ۱۱۴

 

جدول ۴-۲۳- آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین خلاقیت معلمان و سابقه . ۱۱۴

 

جدول ۴-۲۴- رابطه بین خلاقیت معلمان و مدرک تحصیلی. ۱۱۵

 

جدول ۴-۲۵- آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین خلاقیت معلمان و مدرک تحصیلی. ۱۱۵

 

 

 

 

 

فهرست نمودار ها

 

نمودار ۲-۱- انواع تصمیمات با توجه به نوع مشکل . ۳۱

جستجوی مقالات فارسی – بررسی دیدگاه معلم های دورۀ ابتدایی شهر رامسر

دسته بندی علمی – پژوهشی : رابطه بین سلامت سازمانی با اخلاق حرفه ای

رابطه بین جو سازمانی با استرس شغلی و رضایت شغلی

  ,۲ ,۴ ,۵ ,۳ ,خلاقیت ,  ۲ ,۲ ۵ ,  جدول ,جدول ۴ ,تصمیم گیری ,پرسشنامه خلاقیت معلمان ,پرسشنامه مشارکت معلمان

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ایمن مسیر مهندسی شهرسازی |I.R.U خلاصه کتاب مدیریت اسلامی رضا نجاری دانلود رایگان پرسشنامه امید انقلاب سیستمها و پمپهای صنعتی و خانگی | تجهیزات آب و فاضلاب دیوارپوش آجری شرکت مهندسی مهدیس آسانبر کفسابی و نماشویی بست ساب