۲-۲-۷- نظریه روابط انسانی . ۱۷

 

۲-۲-۸- تأثیر روابط انسانی بر مدیریت آموزشی ۱۸

 

۲-۲-۹- نظریه رفتاری ۱۹

 

۲-۲-۱۰ – دیدگاه سیستمی . ۲۰

 

۲-۲-۱۱- مدیریت آموزشی . ۲۱

 

۲-۲-۱۲- ویژگیهای مراکز آموزشی ۲۳

 

۲-۳- تصمیم گیری . ۲۵

 

۲-۳-۱- مراحل تصمیم گیری ۲۸

 

۲-۳-۲-انواع تصمیمات . ۳۰

 

۲-۳-۳- الگوهای تصمیم گیری ۳۵

 

۲-۳-۳-۱- الگوی تصمیم گیری رضایت بخش . ۳۶

 

۲-۳-۳-۲- الگوی باز تصمیم گیری ۳۷

 

۲-۳-۳-۳- الگوی لیندبلوم . ۳۹

 

۲-۳-۳-۴-الگوی مرحله ای . ۳۹

 

۲-۳-۳-۵- الگوی کارنگی . ۴۰

 

۲-۳-۳-۶- الگوی تصمیم گیری در بحران ۴۱

 

۲-۳-۳-۷- الگوی تصمیم گیری در آشوب ۴۲

 

۲-۳-۴- مهارتهای لازم برای تصمیم گیری توسط مدیران آموزشی . ۴۳

 

منبع فایل کامل این پایان نامه این سایت pipaf.ir است

۲-۳-۴-۱- تمایز بین انواع تصمیم ۴۴

 

۲-۳-۴-۲- تعیین اطلاعات لازم برای تصمیم گیری . ۴۵

 

۲-۳-۴-۳-  تعیین میزان مشارکت دیگران در تصمیم گیری ۴۶

 

۲-۳-۴-۴-تنظیم اولویتها برای اقدام ۴۶

 

۲-۳-۴-۵- پیش بینی نتایج ۴۷

 

۲-۴-مشارکت ۴۸

 

۲-۴-۱- تعاریف مشارکت . ۴۸

 

۲-۴-۲- اهمیت مشارکت ۴۹

 

۲-۴-۳- پیش نیازهای مشارکت . ۵۱

 

۲-۴-۴- فلسفه مشارکت . ۵۲

 

۲-۴-۵- فواید مشارکت ۵۳

 

۲-۴-۶- تعاریف مدیریت مشارکتی ۵۴

 

۲-۴-۷- لوازم مدیریت مشارکتی ۵۶

 

۲-۴-۷-۱-گرایش به عدم تمرکز ۵۶

 

۲-۴-۷-۲- کاهش بوروکراسی . ۵۶

 

۲-۴-۷-۳- ثبات مدیریت ۵۷

 

۲-۴-۷-۴- آموزش نیروی انسانی ۵۷

 

۲-۴-۷-۵- تغییر و تحول در ساختار اداری ـ آموزشی . ۵۷

 

۲-۴-۸- راهکارهای اجرایی مدیریت مشارکتی ۵۸

 

۲-۴-۸-۱- مدرسه محوری ۵۸

 

۲-۴-۸-۲-  فعالیت شورا ۵۸

 

۲-۴-۸-۳-  تشکیل گروه های آموزشی و درسی ۵۹

 

۲-۴-۹- موانع مدیریت مشارکتی ۶۰

 

۲-۴-۱۲- نظریه های مدیریت مشارکتی ۶۲

 

۲-۵- خلاقیت ۶۴

 

۲-۵-۱- پیشینه خلاقیت ۶۴

 

۲-۵-۲- اهمیت خلاقیت . ۶۵

 

۲-۵-۳- تعریف خلاقیت ۶۶

 

۲-۵-۴- نظریه های خلاقیت . ۶۹

 

۲-۵-۴-۱-  نظریه های جهان باستان ۶۹

 

۲-۵-۴-۲- نظریه های فلسفی جدید ۷۰

 

۲-۵-۴-۳- نظریه های علمی خلاقیت ۷۱

 

۲-۵-۴-۳-۳- نظریه انسان گرائی . ۷۲

 

۲-۵ طبقه بندی خلاقیت ۷۲

 

۲-۵-۶ – عناصر خلاقیت ۷۵

 

۲-۵-۷-عوامل مؤثر بر خلاقیت ۷۵

 

۲-۵-۸- موانع خلاقیت . ۷۷

 

۲-۵-۹- تکنیک های خلاقیت و نوآوری ۷۸

 

۲-۵-۹-۱- تکنیک طوفان مغزی . ۷۸

 

۲-۵-۹-۲- الگو برداری از طبیعت ۷۹

 

۲-۵-۹-۳- تکنیک گروه اسمی ۷۹

 

۲-۵-۹-۴- دلفی ۸۰

 

۲-۵-۹-۵- نظام پیشنهادها . ۸۰

 

۲-۵-۱۰- ویژگیهای افراد خلاق ۸۱

 

۲-۵-۱۱- نقش مدیران مدارس در پرورش خلاقیت ۸۲

 

۲-۵-۱۲-سازمان خلاق و نوآور . ۸۴

 

۲-۵-۱۳- عوامل مؤثر بر رشد خلاقیت و نوآوری در سازمان ۸۷

 

۲-۵-۱۴- مفاهیم مرتبط با خلاقیت ۸۷

 

۲-۵-۱۴-۱- هوش . ۸۷

 

۲-۵-۱۴-۲- حل مسأله . ۸۸

 

۲-۵-۱۴-۳- اختراع ۸۹

 

۲-۵-۱۴-۴- نوآوری . ۸۹

 

۲-۵-۱۴-۵- کار آفرینی ۹۰

 

۲-۵-۱۴-۶- رابطه خلاقیت ، نوآوری و کار آفرینی . ۹۰

 

۲-۶- پیشینه ی تحقیقات . ۹۰

 

۲-۶-۱-  تحقیقات داخلی . ۹۰

 

۲-۶-۲- تحقیقات خارجی ۹۴

 

فصل سوم : روش تحقیق

 

۳-۱- مقدمه . ۹۷

 

۳-۲- طرح کلی پژوهش و رورش تحقیق . ۹۷

 

۳-۳- جامعه آماری . ۹۷

 

۳-۴- نمونه آماری و روش نمونه گیری ۹۷

 

۳-۵- ابزار پژوهش و روش نمره گذاری ۹۸

 

۳-۵-۱-  پرسشنامه سبکهای تصمیم گیری مدیران ۹۸

 

۳-۵-۲- روایی و اعتبار پرسشنامه سبک تصمیم گیری مدیران . ۹۸

 

۳-۵-۳- پرسشنامه مشارکت معلمان . ۹۹

 

۳-۵-۴- روائی و پایائی پرسشنامه مشارکت معلمان . ۹۹

 

۳-۵-۵- پرسشنامه خلاقیت معلمان ۹۹

 

۳-۵-۶-روایی و پایائی پرسشنامه خلاقیت معلمان ۱۰۰

 

۳-۵-۷-روش های آماری ۱۰۱

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

 

۴-۱-مقدمه ۱۰۲

 

۴-۲-بیان ویژگیهای آمار توصیفی ۱۰۲

 

۴-۳- آمار استنباطی  ۱۰۷

 

فصل پنجم :  بحث و نتیجه گیری

 

۵-۱- مقدمه ۱۱۶

 

۵-۲- فرضیات ۱۱۶

 

۵-۳- نتیجه گیری ۱۲۰

 

۵-۴- محدودیتها . ۱۲۲

 

۵-۵- پیشنهادها . ۱۲۲

 

۵-۵-۱- پیشنهادهای کاربردی . ۱۲۲

 

۵-۵-۲- پیشنهادهای پژوهشی ۱۲۳

 

 

 

فهرست جداول

 

 

 

جدول ۴-۱- توزیع فراوانی و درصدشیوه های تصمیم گیری مدیران ۱۰۲

 

جدول ۴-۲- توزیع فراوانی و درصد مشارکت معلمان ۱۰۲

 

جدول ۴-۳- توزیع فراوانی و درصد خلاقیت معلمان . ۱۰۳

 

جدول ۴-۴- توزیع فراوانی و درصد معلمان بر حسب جنسیت . ۱۰۴

 

جدول ۴-۵- توزیع فراوانی و درصد معلمان بر حسب مدرک تحصیلی. ۱۰۵

 

جدول ۴-۶- توزیع معلمان بر حسب سابقه خدمت ۱۰۶

 

جدول ۴-۷- رابطه بین شیوه های تصمیم گیری مدیران و مشارکت معلمان  ۱۰۷

 

جدول ۴-۸- ضرایب رگرسیون شیوه های تصمیم گیری مدیران و مشارکت معلمان ۱۰۸

 

جدول ۴-۹- رابطه بین مشارکت معلمان و خلاقیت آنان  ۱۰۸

 

جدول ۴-۱۰- رابطه بین شیوه های تصمیم گیری مدیران و خلاقیت معلمان  . ۱۰۹

 

جدول ۴-۱۱- ضرایب رگرسیون شیوه های تصمیم گیری مدیران و خلاقیت معلمان ۱۰۹

 

جدول ۴-۱۲- رابطه بین شیوه های تصمیم گیری فردی مدیران و جنسیت ۱۱۰

 

جدول ۴-۱۳- رابطه بین شیوه های تصمیم گیری گروهی مدیران و جنسیت. ۱۱۰

 

جدول ۴-۱۴- رابطه بین مشارکت معلمان و جنسیت ۱۱۱

 

جدول ۴-۱۵-آزمون خی دوجهت بررسی رابطه بین مشارکت معلمان و جنسیت ۱۱۱

 

جدول ۴-۱۶-  رابطه بین مشارکت معلمان و مدرک تحصیلی. ۱۱۲

 

جدول ۴-۱۷- آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین مشارکت معلمان و مدرک تحصیلی . ۱۱۲

 

جدول ۴-۱۸- رابطه بین مشارکت معلمان و سابقه خدمت ۱۱۲

 

جدول ۴-۱۹ – آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین مشارکت معلمان وسابقه ۱۱۳

 

جدول ۴-۲۰- رابطه بین خلاقیت معلمان و جنسیت ۱۱۳

 

جدول ۴-۲۱- آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین خلاقیت معلمان و جنسیت ۱۱۴

 

جدول ۴-۲۲- رابطه بین خلاقیت معلمان و سابقه ۱۱۴

 

جدول ۴-۲۳- آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین خلاقیت معلمان و سابقه . ۱۱۴

 

جدول ۴-۲۴- رابطه بین خلاقیت معلمان و مدرک تحصیلی. ۱۱۵

 

جدول ۴-۲۵- آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین خلاقیت معلمان و مدرک تحصیلی. ۱۱۵

 

 

 

 

 

فهرست نمودار ها

 

نمودار ۲-۱- انواع تصمیمات با توجه به نوع مشکل . ۳۱

جستجوی مقالات فارسی – بررسی دیدگاه معلم های دورۀ ابتدایی شهر رامسر

دسته بندی علمی – پژوهشی : رابطه بین سلامت سازمانی با اخلاق حرفه ای

رابطه بین جو سازمانی با استرس شغلی و رضایت شغلی

  ,۲ ,۴ ,۵ ,۳ ,خلاقیت ,  ۲ ,۲ ۵ ,  جدول ,جدول ۴ ,تصمیم گیری ,پرسشنامه خلاقیت معلمان ,پرسشنامه مشارکت معلمان

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وبسایت رسمی فروش محصولات کمپانی روپس بورسینگ پرچین فروش مبل قسطی در کرج g r a p h i c d e s i g n وبلاگ شخصی امیرحسین بای دانلود رمان عاشقانه | ناب رمان سینما با زیرنویس فارسی چسبیده آب، نان، آواز