۲-۱-۱-۱-رویکرد سطحی مطالعه ۱۲

 

۲-۱-۱-۲-رویکرد عمیق مطالعه . ۱۳

 

۲-۱-۱-۳-رویکرد راهبردی مطالعه ۱۳

 

۲ -۱-۱-۴- انگیزه و راهبرد در رویکردهای یادگیری.  ۱۳

 

۲– ۱ – ۲- هیجان­های تحصیلی   ۱۴

 

۲-۱-۲-۱-تعریف هیجان. ۱۴

 

۲-۱-۲-۲- تعریف هیجان تحصیلی  ۱۵

 

۲-۱-۲-۳-نظریه کنترل – ارزش هیجان­های پیشرفت تحصیلی  ۱۹

 

۲-۱-۲-۴-مدل شناختی – انگیزشی هیجان­های پیشرفت تحصیلی     ۱۹

 

۲-۱-۲-۴-۱- هیجان- انگیزش- پیشرفت تحصیلی   ۱۹

 

۲-۱-۲-۴-۲- هیجان- رویکردهای یادگیری- پیشرفت تحصیلی.   ۲۰

 

۲-۱-۲-۴-۳-هیجان – راهبردهای شناختی – پیشرفت تحصیلی. ۲۰

 

۲-۱-۲- ۴-۴- هیجان- خود تنظیمی- پیشرفت تحصیلی ۲۰

 

۲ – ۲ – پیشینه پژوهش ۲۱

 

فصل سوم: روش شناسی پژوهش

 

۳ – ۱ – روش پژوهش .  ۲۶

 

۳ – ۲ – جامعه آماری     ۲۶

 

۳ – ۳ – روش نمونه گیری.    ۲۷

 

۳ – ۴ – نمونه آماری.  ۲۷

 

۳ – ۵ – ابزار اندازه گیری  ۲۸

 

۳ – ۵ – ۱– پرسشنامه رویکرد­های مطالعه.  ۲۸

 

۳ – ۵ – ۲ – پرسشنامه هیجان­های تحصیلی ۲۹

 

فصل چهارم : تحلیل آماری

 

۴-۱- مقدمه  ۳۲

 

۴-۲- آمار توصیفی ۳۲

 

۴-۲-۱- جنسیت. ۳۲

 

۴-۲-۲- مقطع تحصیلی.  ۳۴

 

۴-۲-۳- رشته تحصیلی  ۳۵

 

۴-۳- آزمون نرمال بودن داده­ ها .  ۳۶

 

۴-۴- بررسی فرضیه ­ها.  ۳۷

 

۴-۴-۱- فرضیه اصلی  ۳۷

 

۴-۴-۲- فرضیه جزئی اول.  ۳۹

 

۴-۴-۳- فرضیه جزئی دوم. ۴۰

 

۴-۴-۴- فرضیه جزئی سوم.  ۴۱

 

۴-۴-۵- فرضیه جزئی چهارم  ۴۲

 

۴-۴-۶- فرضیه جزئی پنجم  ۴۲

 

۴-۵- استاندارد سازی ابزار اندازه ­گیری مفاهیم پژوهش    ۴۳

 

۴-۵-۱- مدل اندازه ­گیری متغیر غرور .     ۴۳

 

۴-۵-۲- مدل اندازه ­گیری متغیر خشم .     ۴۸

 

۴-۵-۳- مدل اندازه ­گیری متغیراضطراب      ۵۲

 

۴-۵-۴- مدل اندازه ­گیری متغیرشرم     ۵۷

 

۴-۵-۵- مدل اندازه ­گیری متغیر امید    ۶۱

 

۴-۵-۶- مدل اندازه ­گیری متغیر ناامیدی     ۶۵

 

۴-۵-۷- مدل اندازه ­گیری متغیر خستگی    ۹۶

 

۴-۵-۸- مدل اندازه ­گیری متغیر لذت ۷۳

 

۴-۵-۹- مدل اندازه ­گیری متغیر رویکرد مطالعه سطحی ۷۷

 

۴-۵-۱۰- مدل اندازه ­گیری متغیر رویکرد مطالعه عمیق .  ۸۱

 

۴-۵-۱۱- مدل اندازه ­گیری متغیر رویکرد مطالعه راهبردی .   ۸۵

 

۴-۶- مدل ساختاری پژوهش( بررسی مدل اصلی پژوهش) .   ۸۹

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

 

۵-۱-خلاصه پژوهش .  ۹۴

 

۵-۲- بررسی فرضیه ­ها    ۹۵

 

۵-۲-۱- فرضیه اصلی  .   ۹۵

 

۵-۲-۲- فرضیه شماره ۱    ۹۵

 

۵-۲-۳- فرضیه شماره ۲    ۹۶

 

۵-۲-۴- فرضیه شماره ۳    ۹۶

 

۵-۲-۵- فرضیه شماره ۴    ۹۶

 

۵-۲-۶- فرضیه شماره ۵    ۹۷

 

۵-۳- پیشنهادهای پژوهش  .  ۹۸

 

۵-۳-۱- پیشنهاد­های کاربردی  ۹۸

 

۵-۳-۲- پیشنهاد­های پژوهشی  ۹۸

 

۵-۴-محدودیت­های پژوهش  ۹۸

 

۵-۴-۱- محدودیت­های در اختیار پژوهشگر  ۹۸

 

۵-۴-۲-محدودیت­های خارج از اختیار پژوهشگر  ۹۹

 

 

 

منابع و مآخذ  .  ۱۰۰

 

فهرست منابع فارسی   ۱۰۰

 

فهرست منابع انگلیسی    ۱۰۲

 

چکیده انگلیسی     II

 

عنوان انگلیسی .  I

 

 

 

فهرست جداول

 

شماره جدول صفحه

 

۲-۱ – جدول فرض­های اساسی تئوری کنترل- ارزش پیشرفت تحصیلی.  ۱۶

 

۳-۱- جدول حجم جامعه آماری ۲۶

 

۳-۲- جدول حجم نمونه . ۲۸

 

۴-۱- جدول توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها بر حسب جنسیت آنها .   ۳۳

 

۴-۲- جدول توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها بر حسب مقطع تحصیلی آنها    ۳۴

 

۴-۳- جدول توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها بر حسب رشته تحصیلی آنها . ۳۵

 

۴-۴- جدول نتایج آزمون کلموگروف ـ اسمیرنف جهت بررسی پیروی داده ها از توزیع نرمال ۳۶

 

۴-۵-جدو ل آمار توصیفی رابطه­ بین رویکردهای مطالعه و هیجان های تحصیلی ۳۷

 

۴-۶-جدول ضریب همبستگی پیرسون رابطه­ بین رویکردهای مطالعه و هیجان های تحصیلی . ۳۷

 

۴-۷-جدول ضریب همبستگی اسپیرمن رابطه­ رویکرد مطالعه عمقی و هیجان های تحصیلی ۳۹

 

۴-۸-  جدول ضریب همبستگی اسپیرمن رابطه­ رویکرد مطالعه سطحی و هیجان های تحصیلی   ۴۰

 

۴-۹- جدول ضریب همبستگی اسپیرمن رابطه­ رویکرد مطالعه راهبردی

 

و هیجان های تحصیلی.  ۴۱

 

۴-۱۰-جدول آزمون خی دو رابطه­ بین رویکرد­های مطالعه با جنسیت ، پایه و

 

رشته تحصیلی دانش ­آموزان .   ۴۲

 

۴-۱۱-جدول آزمون خی دو رابطه­ بین هیجان­های تحصیلی مربوط به یادگیری و جنسیت،

 

پایه و رشته  تحصیلی  ۴۲

 

۴-۱۲-جدولنتایج آزمون KMO-Bartlett  .   ۴۴

 

۴-۱۳-جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر غرور .  ۴۴

 

۴-۱۴- جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی .  ۴۶

 

۴-۱۵-جدول شاخص ­های برازش مدل اندازه گیری متغیر غرور . .  ۴۷

 

۴-۱۶-جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett  .  ۴۸

 

۴-۱۷- جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر خشم . ۴۹

 

۴-۱۸-جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی . . ۵۰

 

۴ -۱۹- جدول شاخص ­های برازش مدل اندازه گیری متغیر خشم .  ۵۱

 

۴-۲۰- جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett  ۵۳

 

۴-۲۱-جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر اضطراب . ۵۳

 

۴-۲۲-جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی ۵۵

 

۴-۲۳- جدول شاخص ­های برازش مدل اندازه گیری متغیر اضطراب .  ۵۷

 

۴-۲۴- جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett . 57

 

۴-۲۵-جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر شرم ۵۸

 

۴-۲۶-جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی . ۵۹

 

۴-۲۷-جدول شاخص ­های برازش مدل اندازه گیری متغیر شرم ۶۱

 

۴-۲۸-جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett  . ۶۱

 

۴-۲۹- جدولکل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر امید .  ۶۲

 

۴-۳۰- جدولماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی . ۶۳

 

۴-۳۱-جدول شاخص ­های برازش مدل اندازه گیری متغیرامید  ۶۵

 

۴-۳۲- جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett  ۶۵

 

۴-۳۳-جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر نا امیدی . ۶۶

 

۴ -۳۴- جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی ۶۶

 

۴-۳۵-جدول شاخص ­های برازش مدل اندازه گیری متغیر نا امیدی .  ۶۹

 

۴-۳۶- جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett  .    ۶۹

 

۴-۳۷-جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر خستگی . . ۷۰

 

۴-۳۸- جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی ۷۱

 

۴-۳۹-جدول شاخص ­های برازش مدل اندازه گیری متغیر خستگی .   ۷۳

 

۴-۴۰-جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett  .  ۷۳

 

۴-۴۱- جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر لذت  ۷۴

 

۴-۴۲- جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی    ۷۵

جستجوی مقالات فارسی – بررسی دیدگاه معلم های دورۀ ابتدایی شهر رامسر

دسته بندی علمی – پژوهشی : رابطه بین سلامت سازمانی با اخلاق حرفه ای

رابطه بین جو سازمانی با استرس شغلی و رضایت شغلی

  ,۴ ,۲ ,جدول ,۵ ,۱ ,  ۴ ,مدل اندازه ,۲ ۱ ,  ۵ ,۴ ۵ ,اندازه ­گیری متغیر ,جدول نتایج آزمون ,عامل مکنون متغیر ,مبنای بارهای عاملی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

گروه سرودبرنا شیک فایل _ دانلود فایل های دانلودی مهاجرت تحصیلی دفتر وکالت جورچین دکور شراب توحید طراحی سایت سئو درباره عکاسی بازرسی جرثقیل همه چیز