۲-۱-۱-۱-رویکرد سطحی مطالعه ۱۲

 

۲-۱-۱-۲-رویکرد عمیق مطالعه . ۱۳

 

۲-۱-۱-۳-رویکرد راهبردی مطالعه ۱۳

 

۲ -۱-۱-۴- انگیزه و راهبرد در رویکردهای یادگیری.  ۱۳

 

۲– ۱ – ۲- هیجان­های تحصیلی   ۱۴

 

۲-۱-۲-۱-تعریف هیجان. ۱۴

 

۲-۱-۲-۲- تعریف هیجان تحصیلی  ۱۵

 

۲-۱-۲-۳-نظریه کنترل – ارزش هیجان­های پیشرفت تحصیلی  ۱۹

 

۲-۱-۲-۴-مدل شناختی – انگیزشی هیجان­های پیشرفت تحصیلی     ۱۹

 

۲-۱-۲-۴-۱- هیجان- انگیزش- پیشرفت تحصیلی   ۱۹

 

۲-۱-۲-۴-۲- هیجان- رویکردهای یادگیری- پیشرفت تحصیلی.   ۲۰

 

۲-۱-۲-۴-۳-هیجان – راهبردهای شناختی – پیشرفت تحصیلی. ۲۰

 

۲-۱-۲- ۴-۴- هیجان- خود تنظیمی- پیشرفت تحصیلی ۲۰

 

۲ – ۲ – پیشینه پژوهش ۲۱

 

فصل سوم: روش شناسی پژوهش

 

۳ – ۱ – روش پژوهش .  ۲۶

 

۳ – ۲ – جامعه آماری     ۲۶

 

۳ – ۳ – روش نمونه گیری.    ۲۷

 

۳ – ۴ – نمونه آماری.  ۲۷

 

۳ – ۵ – ابزار اندازه گیری  ۲۸

 

۳ – ۵ – ۱– پرسشنامه رویکرد­های مطالعه.  ۲۸

 

۳ – ۵ – ۲ – پرسشنامه هیجان­های تحصیلی ۲۹

 

فصل چهارم : تحلیل آماری

 

۴-۱- مقدمه  ۳۲

 

۴-۲- آمار توصیفی ۳۲

 

۴-۲-۱- جنسیت. ۳۲

 

۴-۲-۲- مقطع تحصیلی.  ۳۴

 

۴-۲-۳- رشته تحصیلی  ۳۵

 

۴-۳- آزمون نرمال بودن داده­ ها .  ۳۶

 

۴-۴- بررسی فرضیه ­ها.  ۳۷

 

۴-۴-۱- فرضیه اصلی  ۳۷

 

۴-۴-۲- فرضیه جزئی اول.  ۳۹

 

۴-۴-۳- فرضیه جزئی دوم. ۴۰

 

۴-۴-۴- فرضیه جزئی سوم.  ۴۱

 

۴-۴-۵- فرضیه جزئی چهارم  ۴۲

 

۴-۴-۶- فرضیه جزئی پنجم  ۴۲

 

۴-۵- استاندارد سازی ابزار اندازه ­گیری مفاهیم پژوهش    ۴۳

 

۴-۵-۱- مدل اندازه ­گیری متغیر غرور .     ۴۳

 

۴-۵-۲- مدل اندازه ­گیری متغیر خشم .     ۴۸

 

۴-۵-۳- مدل اندازه ­گیری متغیراضطراب      ۵۲

 

۴-۵-۴- مدل اندازه ­گیری متغیرشرم     ۵۷

 

۴-۵-۵- مدل اندازه ­گیری متغیر امید    ۶۱

 

۴-۵-۶- مدل اندازه ­گیری متغیر ناامیدی     ۶۵

 

۴-۵-۷- مدل اندازه ­گیری متغیر خستگی    ۹۶

 

۴-۵-۸- مدل اندازه ­گیری متغیر لذت ۷۳

 

۴-۵-۹- مدل اندازه ­گیری متغیر رویکرد مطالعه سطحی ۷۷

 

۴-۵-۱۰- مدل اندازه ­گیری متغیر رویکرد مطالعه عمیق .  ۸۱

 

۴-۵-۱۱- مدل اندازه ­گیری متغیر رویکرد مطالعه راهبردی .   ۸۵

 

۴-۶- مدل ساختاری پژوهش( بررسی مدل اصلی پژوهش) .   ۸۹

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

 

۵-۱-خلاصه پژوهش .  ۹۴

 

۵-۲- بررسی فرضیه ­ها    ۹۵

 

۵-۲-۱- فرضیه اصلی  .   ۹۵

 

۵-۲-۲- فرضیه شماره ۱    ۹۵

 

۵-۲-۳- فرضیه شماره ۲    ۹۶

 

۵-۲-۴- فرضیه شماره ۳    ۹۶

 

۵-۲-۵- فرضیه شماره ۴    ۹۶

 

۵-۲-۶- فرضیه شماره ۵    ۹۷

 

۵-۳- پیشنهادهای پژوهش  .  ۹۸

 

۵-۳-۱- پیشنهاد­های کاربردی  ۹۸

 

۵-۳-۲- پیشنهاد­های پژوهشی  ۹۸

 

۵-۴-محدودیت­های پژوهش  ۹۸

 

۵-۴-۱- محدودیت­های در اختیار پژوهشگر  ۹۸

 

۵-۴-۲-محدودیت­های خارج از اختیار پژوهشگر  ۹۹

 

 

 

منابع و مآخذ  .  ۱۰۰

 

فهرست منابع فارسی   ۱۰۰

 

فهرست منابع انگلیسی    ۱۰۲

 

چکیده انگلیسی     II

 

عنوان انگلیسی .  I

 

 

 

فهرست جداول

 

شماره جدول صفحه

 

۲-۱ – جدول فرض­های اساسی تئوری کنترل- ارزش پیشرفت تحصیلی.  ۱۶

 

۳-۱- جدول حجم جامعه آماری ۲۶

 

۳-۲- جدول حجم نمونه . ۲۸

 

۴-۱- جدول توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها بر حسب جنسیت آنها .   ۳۳

 

۴-۲- جدول توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها بر حسب مقطع تحصیلی آنها    ۳۴

 

۴-۳- جدول توزیع فراوانی و درصد آزمودنی ها بر حسب رشته تحصیلی آنها . ۳۵

 

۴-۴- جدول نتایج آزمون کلموگروف ـ اسمیرنف جهت بررسی پیروی داده ها از توزیع نرمال ۳۶

 

۴-۵-جدو ل آمار توصیفی رابطه­ بین رویکردهای مطالعه و هیجان های تحصیلی ۳۷

 

۴-۶-جدول ضریب همبستگی پیرسون رابطه­ بین رویکردهای مطالعه و هیجان های تحصیلی . ۳۷

 

۴-۷-جدول ضریب همبستگی اسپیرمن رابطه­ رویکرد مطالعه عمقی و هیجان های تحصیلی ۳۹

 

۴-۸-  جدول ضریب همبستگی اسپیرمن رابطه­ رویکرد مطالعه سطحی و هیجان های تحصیلی   ۴۰

 

۴-۹- جدول ضریب همبستگی اسپیرمن رابطه­ رویکرد مطالعه راهبردی

 

و هیجان های تحصیلی.  ۴۱

 

۴-۱۰-جدول آزمون خی دو رابطه­ بین رویکرد­های مطالعه با جنسیت ، پایه و

 

رشته تحصیلی دانش ­آموزان .   ۴۲

 

۴-۱۱-جدول آزمون خی دو رابطه­ بین هیجان­های تحصیلی مربوط به یادگیری و جنسیت،

 

پایه و رشته  تحصیلی  ۴۲

 

۴-۱۲-جدولنتایج آزمون KMO-Bartlett  .   ۴۴

 

۴-۱۳-جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر غرور .  ۴۴

 

۴-۱۴- جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی .  ۴۶

 

۴-۱۵-جدول شاخص ­های برازش مدل اندازه گیری متغیر غرور . .  ۴۷

 

۴-۱۶-جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett  .  ۴۸

 

۴-۱۷- جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر خشم . ۴۹

 

۴-۱۸-جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی . . ۵۰

 

۴ -۱۹- جدول شاخص ­های برازش مدل اندازه گیری متغیر خشم .  ۵۱

 

۴-۲۰- جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett  ۵۳

 

۴-۲۱-جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر اضطراب . ۵۳

 

۴-۲۲-جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی ۵۵

 

۴-۲۳- جدول شاخص ­های برازش مدل اندازه گیری متغیر اضطراب .  ۵۷

 

۴-۲۴- جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett . 57

 

۴-۲۵-جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر شرم ۵۸

 

۴-۲۶-جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی . ۵۹

 

۴-۲۷-جدول شاخص ­های برازش مدل اندازه گیری متغیر شرم ۶۱

 

۴-۲۸-جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett  . ۶۱

 

۴-۲۹- جدولکل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر امید .  ۶۲

 

۴-۳۰- جدولماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی . ۶۳

 

۴-۳۱-جدول شاخص ­های برازش مدل اندازه گیری متغیرامید  ۶۵

 

۴-۳۲- جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett  ۶۵

 

۴-۳۳-جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر نا امیدی . ۶۶

 

۴ -۳۴- جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی ۶۶

 

۴-۳۵-جدول شاخص ­های برازش مدل اندازه گیری متغیر نا امیدی .  ۶۹

 

۴-۳۶- جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett  .    ۶۹

 

۴-۳۷-جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر خستگی . . ۷۰

 

۴-۳۸- جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی ۷۱

 

۴-۳۹-جدول شاخص ­های برازش مدل اندازه گیری متغیر خستگی .   ۷۳

 

۴-۴۰-جدول نتایج آزمون KMO-Bartlett  .  ۷۳

 

۴-۴۱- جدول کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر لذت  ۷۴

 

۴-۴۲- جدول ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی    ۷۵

جستجوی مقالات فارسی – بررسی دیدگاه معلم های دورۀ ابتدایی شهر رامسر

دسته بندی علمی – پژوهشی : رابطه بین سلامت سازمانی با اخلاق حرفه ای

رابطه بین جو سازمانی با استرس شغلی و رضایت شغلی

  ,۴ ,۲ ,جدول ,۵ ,۱ ,  ۴ ,مدل اندازه ,۲ ۱ ,  ۵ ,۴ ۵ ,اندازه ­گیری متغیر ,جدول نتایج آزمون ,عامل مکنون متغیر ,مبنای بارهای عاملی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تابلو سازی «استسقاء» عطشی است که فرو نمی‌نشیند... حلقه صالحین حضرت ابوذر(ع) فروشگاه تجهیزات توزین و تجهیزات آشپزخانه صنعتی آل اسکیل جهانگردی خطی بر صفحۀ آسمان مهندس علی دستجردی وعده فروشگاه اینترنتی فایل