۲-۱-۱-۳  عوامل موثر بر مسئولیت ۲۲

 

۲-۱-۱-۴ ویژگی های افراد مسئولیت پذیر. ۲۳

 

۲-۱-۱-۵  فواید مسئولیت پذیری. ۲۵

 

۲-۱-۱-۶  مسئولیت پذیری دانش ­آموزان. ۲۵

 

۲-۱-۱-۶-۱ تعریف مسئولیت پذیری دانش ­آموزان. ۲۵

 

۲-۱-۱-۶-۲ انواع مسئولیت دهی به دانش ­آموزان. ۲۵

 

۲-۱-۱-۶ -۳ اقسام مسئولیت های قابل تنفیض به دانش ­آموزان. ۲۶

 

۲-۱-۱-۶-۴ تعریف مسئولیت‌های آموزشی. ۲۶

 

۲-۱-۱-۶-۵ تعریف مسئولیت‌های پرورشی. ۲۶

 

۲-۱-۱-۶-۶ تعریف مسئولیت‌های انضباطی و اجتماعی. ۲۶

 

۲-۱-۱-۶-۷ مسئولیت پذیری دانش ­آموزان در حیطه ی معاونت پرورشی. ۲۷

 

۲-۱-۱-۷  محرک های مسئولیت پذیری. ۲۷

 

۲-۱-۱-۸  نقش والدین در مسئولیت پذیری نوجوانان. ۲۹

 

۲-۱-۱-۹  پرورش مسئولیت ۳۲

 

۲-۱-۱-۱۰ منشاء تعالیم مربوط به مسئولیت پذیری. ۳۳

 

۲-۱-۱-۱۱ مسئولیت انسان از نظر اسلام ۳۴

 

۲-۱-۱-۱۲ انواع مسئولیت پذیری. ۳۶

 

۲-۱-۱-۱۳ مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی. ۳۶

 

۲-۱-۱-۱۴  ضرورت پرورش مسئولیت از لحاظ فردی. ۳۸

 

۲-۱-۱-۱۵  ضرورت پرورش مسئولیت از لحاظ اجتماعی. ۳۹

 

۲-۱-۱-۱۶ مسئولیت فردی اجتماعی. ۳۹

 

۲-۱-۱-۱۷  مسئولیت پذیری فردی. ۳۹

 

۲-۱-۱-۱۸  مسئولیت پذیری اجتماعی. ۴۱

 

۲-۱-۱- ۱۹  رویکرد نظری مسئولیت پذیری اجتماعی. ۴۳

 

۲-۱-۲  سازگاری. ۴۵

 

۲-۱-۲-۱ تعاریف سازگاری. ۴۷

 

۲-۱-۲-۲ نظریات سازگاری. ۴۸

 

۲-۱-۲-۳ خصوصیات افراد سازگار ۴۹

 

۲-۱-۲-۴ ابعاد سازگاری. ۵۱

 

۲-۱-۲-۵ جنبه های دیدگاه سازگاری. ۵۵

 

۲-۱-۲-۶ تعریف سازگاری اجتماعی. ۵۶

 

۲-۱-۲ -۷ خلاصه ی دیدگاه ها درباره ی سازگاری اجتماعی. ۶۰

 

۲-۱-۲-۸ سازگاری آموزشی. ۶۱

 

۲-۱-۲-۹ سازگاری عاطفی. ۶۲

 

۲-۱-۳ تاریخچه مدارس شبانه روزی. ۶۳

 

۲-۱-۳-۱ اهداف مدارس‌ شبانه‌روزی‌. ۶۵

 

۲-۱-۳-۲ شرایط ونحوه‌ تأسیس‌ مدارس‌ شبانه‌روزی‌. ۶۵

 

۲-۱-۳-۳ سازمان‌ اداری‌ وآموزشی‌ ونحوه‌ اداره‌ مدارس‌ شبانه‌ روزی‌. ۶۶

 

۲-۱-۳-۴ شرایط پذیرش‌ وتحصیل‌ دانش‌ آموزان در مدارس‌ شبانه‌ روزی‌. ۶۷

 

۲-۱-۴ پیشرفت تحصیلی. ۶۸

 

۲-۱-۴-۱ نظریات مرتبط با اصطلاح پیشرفت تحصیلی. ۶۸

 

۲-۱-۴-۲ عوامل تاثیر گذار در پیشرفت تحصیلی. ۶۹

 

۲-۱-۴-۳ ارزشیابی پیشرفت تحصیلی      ۷۱

 

۲-۲ پیشینه تجربی. ۷۹

 

۲-۲-۱ سوابق پژوهشی داخلی. ۷۹

 

۲-۲-۱-۱ پژوهش های مرتبط با مسئولیت پذیری. ۷۹

 

۲-۲-۱- ۲ پژوهش های مرتبط با  سازگاری. ۸۳

 

۲-۲-۱-۳ پژوهش های مرتبط با  مدارس شبانه‌روزی. ۸۸

 

۲-۲-۱-۴ پژوهش های مرتبط با پیشرفت  تحصیلی. ۹۱

 

۲-۲-۱-۵ پیشینه های مرتبط مربوط به تعامل مؤلفه­ ها ۹۲

 

۲-۲-۱-۵-۱ پیشرفت تحصیلی با مسئولیت پذیری. ۹۲

 

۲-۲-۱-۵-۲ مسئولیت پذیری و سازگاری. ۹۲

 

۲-۲-۱-۵-۳  سازگاری با پیشرفت تحصیلی. ۹۲

 

۲-۲-۱-۵-۴ شبانه‌روزی با پیشرفت تحصیلی و  مسئولیت پذیری و سازگاری. ۹۷

 

۲-۲-۲ سوابق پژوهشی خارجی. ۹۹

 

۲-۲-۲-۱ مسئولیت پذیری. ۹۹

 

۲-۲-۲-۲سازگاری. ۱۰۱

 

۲-۲-۲-۳ مدارس شبانه روزی. ۱۰۲

 

۲-۲-۲-۳ پیشرفت  تحصیلی. ۱۰۳

 

۲-۲-۲-۴ متغیرهای مرتبط با یکدیگر. ۱۰۳

 

۲-۲-۲-۴-۱ پیشرفت تحصیلی با مسئولیت پذیری. ۱۰۳

 

۲-۲-۲-۴-۲ سازگاری با پیشرفت تحصیلی. ۱۰۴

 

۲-۲-۲-۵ جدول بررسی پیشینه های داخلی و خارجی پژوهش. ۱۰۶

 

۲-۳ چارچوب نظری تحقیق. ۱۳۱

 

۲-۴  مدل مفهومی تحقیق. ۱۳۴

 

۲-۵  مدل تحلیلی تحقیق. ۱۳۵

 

فصل سوم روش پژوهش. ۱۳۶

 

مقدمه ۱۳۷

 

۳-۱  روش تحقیق. ۱۳۷

 

۳-۲  فرایند تحقیق. ۱۳۷

 

۳-۳  جامعه ی آماری. ۱۴۱

 

۳-۴  حجم نمونه و روش نمونه گیری. ۱۴۱

 

۳-۴-۱ حجم نمونه ۱۴۱

 

۳-۴-۲ روش نمونه گیری. ۱۴۲

 

۳-۵  ابزار جمع آوری داده ها ۱۴۲

 

۳-۵-۱ سوالهای پرسشنامه مسئولیت پذیری.            ۱۴۳

 

۳-۵-۲ سوالهای پرسشنامه سازگاری.         ۱۴۳

 

۳-۶  روایی و پایایی پرسشنامه ۱۴۳

 

۳-۶-۱ تعیین روایی پرسشنامه ۱۴۳

 

۳-۶-۲ تعیین پایایی پرسشنامه ۱۴۴

 

۳-۷ روش جمع آوری اطلاعات ۱۴۵

 

۳-۸  روش تجزیه و تحلیل داده ها ۱۴۵

 

خلاصه ۱۴۵

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده‌ها ۱۴۶

 

مقدمه ۱۴۷

 

۴-۱ توصیف داده ها ۱۴۷

 

۴-۱-۱متغیرهای جمعیت شناختی. ۱۴۷

 

۴-۱-۱-۱ جنسیت ۱۴۷

 

۴-۱-۱-۲ پایه تحصیلی. ۱۴۸

 

۴-۱-۱-۳ رشته تحصیلی. ۱۴۹

 

۴-۱-۱-۴ نوع مدرسه ۱۵۰

 

۴-۱-۲  توصیف کمی متغیرها ۱۵۱

 

۴-۲  آزمون فرضیه ها ۱۵۲

 

۴-۲-۱ سوال اول: رابطه مولفه های سازگاری (آموزشی،اجتماعی و عاطفی)با پیشرفت تحصیلی چگونه است؟. ۱۵۴

 

۴-۲-۲ سوال دوم: رابطه مولفه‌های مسئولیت پذیری (مسئولیت پذیری فردی و مسئولیت پذیری اجتماعی)با پیشرفت تحصیلی چگونه است؟ ۱۵۴

 

۴-۲-۳ سوال سوم: آیا بین رابطه سازگاری و مسئولیت پذیری با پیشرفت تحصیلی در پسران ودختران تفاوت وجود دارد؟ ۱۵۵

 

۴-۲-۴ سوال چهارم: آیا رابطه بین مولفه های سازگاری و مولفه های مسئولیت پذیری با پیشرفت تحصیلی در پسران با دختران تفاوت وجود دارد؟ ۱۵۶

 

۴-۲-۵ سوال پنجم: آیا رابطه بین مولفه های سازگاری و مولفه های مسئولیت پذیری با پیشرفت تحصیلی در مدارس روزانه و شبانه تفاوت وجود دارد؟ ۱۵۸

 

خلاصه ۱۵۹

 

فصل پنجم بحث و نتیجه گیری ۱۶۰

 

مقدمه ۱۶۱

 

۵-۱  نتایج  جمعیت شناسی تحقیق. ۱۶۱

 

۵-۲- نتایج سوالات تحقیق. ۱۶۲

 

۵-۳ بحث و نتیجه گیری. ۱۶۶

 

۵-۴ پیشنهاد ها ۱۷۰

 

۵-۴-۱ پیشنهادهای کاربردی بر مبنای سوال اصلی. ۱۷۰

 

۵-۴-۲ پیشنهادهای کاربردی بر مبنای سوالات فرعی. ۱۷۱

 

۵-۴-۳ پیشنهادهای پژوهشی. ۱۷۲

 

۵-۵ محدودیت‌های پژوهش. ۱۷۲

 

خلاصه ۱۷۳

 

منابع. ۱۷۴

 

منابع فارسی. ۱۷۵

 

منابع لاتین. ۱۸۵

 

پیوست­ها.        ۱۹۰

 

 

 

 

 

فهرست پیوست ها

 

عنوان                                                                                                                                  صفحه

 

پیوست الف: جامعه آماری.       ۱۹۱

 

پیوست ب: پرسشنامه مسئولیت پذیری و  پرسشنامه سازگاری.         ۱۹۲

 

پیوست ج: روایی پرسشنامه مسئولیت پذیری و پرسشنامه سازگاری         ۱۹۷

 

پیوست د: محاسبه روایی پرسشنامه مسئولیت پذیری.         ۲۰۵

 

پیوست  ه : محاسبه روایی پرسشنامه سازگاری.        ۲۰۶

 

پیوست و : سنجش پایایی متغیرهای پژوهش        ۲۰۷

 

 

 

 

 

 

 

فهرست جدول‌ها

 

عنوان                                                                                                          صفحه

 

جدول۲-۱  محرک های مسئولیت پذیری       ۲۸

 

جدول ۲-۱ بررسی پیشینه داخلی و خارجی پژوهش.         ۱۰۶

 

جدول ۳-۱ سئوال‌های پرسشنامه مسئولیت پذیری.         ۱۴۳

 

جدول ۳-۲ سئوال‌های پرسشنامه سازگاری.       ۱۴۳

 

جدول ۴-۱  وضعیت شرکت کنندگان بر حسب جنسیت.         ۱۴۷

 

جدول ۴-۲ وضعیت شرکت کنندگان بر حسب پایه تحصیلی          ۱۴۸

 

جدول ۴-۳ وضعیت شرکت کنندگان بر حسب رشته تحصیلی          ۱۴۹

 

جدول ۴-۴ وضعیت شرکت کنندگان بر حسب  نوع مدرسه.          ۱۵۰

 

جدول۴-۳ خلاصه شاخص های توصیفی نمره های شرکت کنندگان در متغیرهای پژوهش. ۱۵۱

 

جدول ۴-۴ خلاصه تحلیل رگرسیون همزمان پیش بینی پیشرفت تحصیلی.           ۱۵۲

 

جدول ۴-۵  خلاصه ضرایب رگرسیون پیش بینی پیشرفت تحصیلی .           ۱۵۳

 

جدول ۴-۶ نتایج تحلیل ماتریس همبستگی بین متغیرهای پژوهش         ۱۵۴

 

جدول ۴-۷  نتایج تحلیل ماتریس همبستگی بین متغیرهای پژوهش.           ۱۵۵

 

جدول ۴-۸  خلاصه تحلیل رگرسیون همزمان پیش بینی پیشرفت تحصیلی           ۱۵۵

 

جدول ۴-۹ نتایج تحلیل ماتریس همبستگی بین متغیرهای پژوهش.          ۱۵۷

 

جدول ۴-۷  نتایج تحلیل ماتریس همبستگی بین متغیرهای پژوهش.         ۱۵۹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست شکل‌ها

 

عنوان                                                                                                          صفحه

جستجوی مقالات فارسی – بررسی دیدگاه معلم های دورۀ ابتدایی شهر رامسر

دسته بندی علمی – پژوهشی : رابطه بین سلامت سازمانی با اخلاق حرفه ای

رابطه بین جو سازمانی با استرس شغلی و رضایت شغلی

  ,۲ ,۱ ,۴ ,مسئولیت ,۳ ,  ۲ ,۲ ۱ ,۲ ۲ ,۱ ۱ ,مسئولیت پذیری ,پرسشنامه مسئولیت پذیری ,تحلیل ماتریس همبستگی ,مسئولیت پذیری اجتماعی ,بینی پیشرفت تحصیلی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ناسا بیت روزنوشت‌های یک دانشجوی ریاضیات طراحی و ساخت انواع نیمکت Tina accessory نرم افزار بله کلاه برداری اخبار استخدامی سال 1399 آخرین عناوین آموزشگاه بورس به زبون خیلی ساده ترفندهای تکنولوژی