۲-۱-۱-۳  عوامل موثر بر مسئولیت ۲۲

 

۲-۱-۱-۴ ویژگی های افراد مسئولیت پذیر. ۲۳

 

۲-۱-۱-۵  فواید مسئولیت پذیری. ۲۵

 

۲-۱-۱-۶  مسئولیت پذیری دانش ­آموزان. ۲۵

 

۲-۱-۱-۶-۱ تعریف مسئولیت پذیری دانش ­آموزان. ۲۵

 

۲-۱-۱-۶-۲ انواع مسئولیت دهی به دانش ­آموزان. ۲۵

 

۲-۱-۱-۶ -۳ اقسام مسئولیت های قابل تنفیض به دانش ­آموزان. ۲۶

 

۲-۱-۱-۶-۴ تعریف مسئولیت‌های آموزشی. ۲۶

 

۲-۱-۱-۶-۵ تعریف مسئولیت‌های پرورشی. ۲۶

 

۲-۱-۱-۶-۶ تعریف مسئولیت‌های انضباطی و اجتماعی. ۲۶

 

۲-۱-۱-۶-۷ مسئولیت پذیری دانش ­آموزان در حیطه ی معاونت پرورشی. ۲۷

 

۲-۱-۱-۷  محرک های مسئولیت پذیری. ۲۷

 

۲-۱-۱-۸  نقش والدین در مسئولیت پذیری نوجوانان. ۲۹

 

۲-۱-۱-۹  پرورش مسئولیت ۳۲

 

۲-۱-۱-۱۰ منشاء تعالیم مربوط به مسئولیت پذیری. ۳۳

 

۲-۱-۱-۱۱ مسئولیت انسان از نظر اسلام ۳۴

 

۲-۱-۱-۱۲ انواع مسئولیت پذیری. ۳۶

 

۲-۱-۱-۱۳ مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی. ۳۶

 

۲-۱-۱-۱۴  ضرورت پرورش مسئولیت از لحاظ فردی. ۳۸

 

۲-۱-۱-۱۵  ضرورت پرورش مسئولیت از لحاظ اجتماعی. ۳۹

 

۲-۱-۱-۱۶ مسئولیت فردی اجتماعی. ۳۹

 

۲-۱-۱-۱۷  مسئولیت پذیری فردی. ۳۹

 

۲-۱-۱-۱۸  مسئولیت پذیری اجتماعی. ۴۱

 

۲-۱-۱- ۱۹  رویکرد نظری مسئولیت پذیری اجتماعی. ۴۳

 

۲-۱-۲  سازگاری. ۴۵

 

۲-۱-۲-۱ تعاریف سازگاری. ۴۷

 

۲-۱-۲-۲ نظریات سازگاری. ۴۸

 

۲-۱-۲-۳ خصوصیات افراد سازگار ۴۹

 

۲-۱-۲-۴ ابعاد سازگاری. ۵۱

 

۲-۱-۲-۵ جنبه های دیدگاه سازگاری. ۵۵

 

۲-۱-۲-۶ تعریف سازگاری اجتماعی. ۵۶

 

۲-۱-۲ -۷ خلاصه ی دیدگاه ها درباره ی سازگاری اجتماعی. ۶۰

 

۲-۱-۲-۸ سازگاری آموزشی. ۶۱

 

۲-۱-۲-۹ سازگاری عاطفی. ۶۲

 

۲-۱-۳ تاریخچه مدارس شبانه روزی. ۶۳

 

۲-۱-۳-۱ اهداف مدارس‌ شبانه‌روزی‌. ۶۵

 

۲-۱-۳-۲ شرایط ونحوه‌ تأسیس‌ مدارس‌ شبانه‌روزی‌. ۶۵

 

۲-۱-۳-۳ سازمان‌ اداری‌ وآموزشی‌ ونحوه‌ اداره‌ مدارس‌ شبانه‌ روزی‌. ۶۶

 

۲-۱-۳-۴ شرایط پذیرش‌ وتحصیل‌ دانش‌ آموزان در مدارس‌ شبانه‌ روزی‌. ۶۷

 

۲-۱-۴ پیشرفت تحصیلی. ۶۸

 

۲-۱-۴-۱ نظریات مرتبط با اصطلاح پیشرفت تحصیلی. ۶۸

 

۲-۱-۴-۲ عوامل تاثیر گذار در پیشرفت تحصیلی. ۶۹

 

۲-۱-۴-۳ ارزشیابی پیشرفت تحصیلی      ۷۱

 

۲-۲ پیشینه تجربی. ۷۹

 

۲-۲-۱ سوابق پژوهشی داخلی. ۷۹

 

۲-۲-۱-۱ پژوهش های مرتبط با مسئولیت پذیری. ۷۹

 

۲-۲-۱- ۲ پژوهش های مرتبط با  سازگاری. ۸۳

 

۲-۲-۱-۳ پژوهش های مرتبط با  مدارس شبانه‌روزی. ۸۸

 

۲-۲-۱-۴ پژوهش های مرتبط با پیشرفت  تحصیلی. ۹۱

 

۲-۲-۱-۵ پیشینه های مرتبط مربوط به تعامل مؤلفه­ ها ۹۲

 

۲-۲-۱-۵-۱ پیشرفت تحصیلی با مسئولیت پذیری. ۹۲

 

۲-۲-۱-۵-۲ مسئولیت پذیری و سازگاری. ۹۲

 

۲-۲-۱-۵-۳  سازگاری با پیشرفت تحصیلی. ۹۲

 

۲-۲-۱-۵-۴ شبانه‌روزی با پیشرفت تحصیلی و  مسئولیت پذیری و سازگاری. ۹۷

 

۲-۲-۲ سوابق پژوهشی خارجی. ۹۹

 

۲-۲-۲-۱ مسئولیت پذیری. ۹۹

 

۲-۲-۲-۲سازگاری. ۱۰۱

 

۲-۲-۲-۳ مدارس شبانه روزی. ۱۰۲

 

۲-۲-۲-۳ پیشرفت  تحصیلی. ۱۰۳

 

۲-۲-۲-۴ متغیرهای مرتبط با یکدیگر. ۱۰۳

 

۲-۲-۲-۴-۱ پیشرفت تحصیلی با مسئولیت پذیری. ۱۰۳

 

۲-۲-۲-۴-۲ سازگاری با پیشرفت تحصیلی. ۱۰۴

 

۲-۲-۲-۵ جدول بررسی پیشینه های داخلی و خارجی پژوهش. ۱۰۶

 

۲-۳ چارچوب نظری تحقیق. ۱۳۱

 

۲-۴  مدل مفهومی تحقیق. ۱۳۴

 

۲-۵  مدل تحلیلی تحقیق. ۱۳۵

 

فصل سوم روش پژوهش. ۱۳۶

 

مقدمه ۱۳۷

 

۳-۱  روش تحقیق. ۱۳۷

 

۳-۲  فرایند تحقیق. ۱۳۷

 

۳-۳  جامعه ی آماری. ۱۴۱

 

۳-۴  حجم نمونه و روش نمونه گیری. ۱۴۱

 

۳-۴-۱ حجم نمونه ۱۴۱

 

۳-۴-۲ روش نمونه گیری. ۱۴۲

 

۳-۵  ابزار جمع آوری داده ها ۱۴۲

 

۳-۵-۱ سوالهای پرسشنامه مسئولیت پذیری.            ۱۴۳

 

۳-۵-۲ سوالهای پرسشنامه سازگاری.         ۱۴۳

 

۳-۶  روایی و پایایی پرسشنامه ۱۴۳

 

۳-۶-۱ تعیین روایی پرسشنامه ۱۴۳

 

۳-۶-۲ تعیین پایایی پرسشنامه ۱۴۴

 

۳-۷ روش جمع آوری اطلاعات ۱۴۵

 

۳-۸  روش تجزیه و تحلیل داده ها ۱۴۵

 

خلاصه ۱۴۵

 

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده‌ها ۱۴۶

 

مقدمه ۱۴۷

 

۴-۱ توصیف داده ها ۱۴۷

 

۴-۱-۱متغیرهای جمعیت شناختی. ۱۴۷

 

۴-۱-۱-۱ جنسیت ۱۴۷

 

۴-۱-۱-۲ پایه تحصیلی. ۱۴۸

 

۴-۱-۱-۳ رشته تحصیلی. ۱۴۹

 

۴-۱-۱-۴ نوع مدرسه ۱۵۰

 

۴-۱-۲  توصیف کمی متغیرها ۱۵۱

 

۴-۲  آزمون فرضیه ها ۱۵۲

 

۴-۲-۱ سوال اول: رابطه مولفه های سازگاری (آموزشی،اجتماعی و عاطفی)با پیشرفت تحصیلی چگونه است؟. ۱۵۴

 

۴-۲-۲ سوال دوم: رابطه مولفه‌های مسئولیت پذیری (مسئولیت پذیری فردی و مسئولیت پذیری اجتماعی)با پیشرفت تحصیلی چگونه است؟ ۱۵۴

 

۴-۲-۳ سوال سوم: آیا بین رابطه سازگاری و مسئولیت پذیری با پیشرفت تحصیلی در پسران ودختران تفاوت وجود دارد؟ ۱۵۵

 

۴-۲-۴ سوال چهارم: آیا رابطه بین مولفه های سازگاری و مولفه های مسئولیت پذیری با پیشرفت تحصیلی در پسران با دختران تفاوت وجود دارد؟ ۱۵۶

 

۴-۲-۵ سوال پنجم: آیا رابطه بین مولفه های سازگاری و مولفه های مسئولیت پذیری با پیشرفت تحصیلی در مدارس روزانه و شبانه تفاوت وجود دارد؟ ۱۵۸

 

خلاصه ۱۵۹

 

فصل پنجم بحث و نتیجه گیری ۱۶۰

 

مقدمه ۱۶۱

 

۵-۱  نتایج  جمعیت شناسی تحقیق. ۱۶۱

 

۵-۲- نتایج سوالات تحقیق. ۱۶۲

 

۵-۳ بحث و نتیجه گیری. ۱۶۶

 

۵-۴ پیشنهاد ها ۱۷۰

 

۵-۴-۱ پیشنهادهای کاربردی بر مبنای سوال اصلی. ۱۷۰

 

۵-۴-۲ پیشنهادهای کاربردی بر مبنای سوالات فرعی. ۱۷۱

 

۵-۴-۳ پیشنهادهای پژوهشی. ۱۷۲

 

۵-۵ محدودیت‌های پژوهش. ۱۷۲

 

خلاصه ۱۷۳

 

منابع. ۱۷۴

 

منابع فارسی. ۱۷۵

 

منابع لاتین. ۱۸۵

 

پیوست­ها.        ۱۹۰

 

 

 

 

 

فهرست پیوست ها

 

عنوان                                                                                                                                  صفحه

 

پیوست الف: جامعه آماری.       ۱۹۱

 

پیوست ب: پرسشنامه مسئولیت پذیری و  پرسشنامه سازگاری.         ۱۹۲

 

پیوست ج: روایی پرسشنامه مسئولیت پذیری و پرسشنامه سازگاری         ۱۹۷

 

پیوست د: محاسبه روایی پرسشنامه مسئولیت پذیری.         ۲۰۵

 

پیوست  ه : محاسبه روایی پرسشنامه سازگاری.        ۲۰۶

 

پیوست و : سنجش پایایی متغیرهای پژوهش        ۲۰۷

 

 

 

 

 

 

 

فهرست جدول‌ها

 

عنوان                                                                                                          صفحه

 

جدول۲-۱  محرک های مسئولیت پذیری       ۲۸

 

جدول ۲-۱ بررسی پیشینه داخلی و خارجی پژوهش.         ۱۰۶

 

جدول ۳-۱ سئوال‌های پرسشنامه مسئولیت پذیری.         ۱۴۳

 

جدول ۳-۲ سئوال‌های پرسشنامه سازگاری.       ۱۴۳

 

جدول ۴-۱  وضعیت شرکت کنندگان بر حسب جنسیت.         ۱۴۷

 

جدول ۴-۲ وضعیت شرکت کنندگان بر حسب پایه تحصیلی          ۱۴۸

 

جدول ۴-۳ وضعیت شرکت کنندگان بر حسب رشته تحصیلی          ۱۴۹

 

جدول ۴-۴ وضعیت شرکت کنندگان بر حسب  نوع مدرسه.          ۱۵۰

 

جدول۴-۳ خلاصه شاخص های توصیفی نمره های شرکت کنندگان در متغیرهای پژوهش. ۱۵۱

 

جدول ۴-۴ خلاصه تحلیل رگرسیون همزمان پیش بینی پیشرفت تحصیلی.           ۱۵۲

 

جدول ۴-۵  خلاصه ضرایب رگرسیون پیش بینی پیشرفت تحصیلی .           ۱۵۳

 

جدول ۴-۶ نتایج تحلیل ماتریس همبستگی بین متغیرهای پژوهش         ۱۵۴

 

جدول ۴-۷  نتایج تحلیل ماتریس همبستگی بین متغیرهای پژوهش.           ۱۵۵

 

جدول ۴-۸  خلاصه تحلیل رگرسیون همزمان پیش بینی پیشرفت تحصیلی           ۱۵۵

 

جدول ۴-۹ نتایج تحلیل ماتریس همبستگی بین متغیرهای پژوهش.          ۱۵۷

 

جدول ۴-۷  نتایج تحلیل ماتریس همبستگی بین متغیرهای پژوهش.         ۱۵۹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست شکل‌ها

 

عنوان                                                                                                          صفحه

جستجوی مقالات فارسی – بررسی دیدگاه معلم های دورۀ ابتدایی شهر رامسر

دسته بندی علمی – پژوهشی : رابطه بین سلامت سازمانی با اخلاق حرفه ای

رابطه بین جو سازمانی با استرس شغلی و رضایت شغلی

  ,۲ ,۱ ,۴ ,مسئولیت ,۳ ,  ۲ ,۲ ۱ ,۲ ۲ ,۱ ۱ ,مسئولیت پذیری ,پرسشنامه مسئولیت پذیری ,تحلیل ماتریس همبستگی ,مسئولیت پذیری اجتماعی ,بینی پیشرفت تحصیلی

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اصول تولید محتوای متنی مدرس و مشاوراستراتژیک رضا فضلعلی دانلود کتاب تست حقوق تجارت دکتر قربانی چراغ بنصره فولاد سیدمحمدمهدی صدری‌ شرکت آریا گستر پاسارگاد خاوران بوبین پیچ دانلود فایل آموزشی