تعاریف عملیاتی. ۱۰

 

 

 

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

 

مقدمه . ۱۵

 

مبانی نظری تحقیق ۱۵

 

تعریف هوش. ۱۵

 

مفهوم معنویت ۱۷

 

هوش معنوی .۱۸

 

تاریخچه هوش معنوی. ۲۲

 

مولفه های هوش معنوی. .۲۳

 

مولفه های هوش معنوی در اسلام ۲۵

 

راه های رشد هوش معنوی. ۲۷

 

مدل های هوش معنوی . ۲۸

 

مدل زوهر و مارشال ۲۸

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                              صفحه

 

مدل سیندی ویگورث. ۲۹

 

مدل آمرام . ۲۹

 

مدل کینگ ۳۰

 

هوش معنوی و سلامت روان. ۳۱

 

هوش معنوی در محیط کار . ۳۳

 

هوش معنوی درسازمان ها. ۳۵

 

مهارت های ارتباطی ۳۶

 

تعریف ارتباط. ۳۶

 

اهداف ارتباط. ۳۸

 

انواع ارتباط .۳۸

 

ارتباط اثربخش. .۴۰

 

مبانی ارتباط اثربخش . ۴۱

 

سبک های ارتباطی . ۴۲

 

موانع ارتباطی ۴۳

 

فرایند ارتباط . ۴۴

 

مدل های ارتباطی ۴۵

 

مدل ارتباطی لاسول ۴۵

 

مدل ارتباطی دیوید برلو ۴۷

 

مدل مفهومی ارتباط میان فردی . ۴۷

 

مهارت های ارتباطی ۴۸

 

متغیرهای اولیه مرتبط با مهارت های ارتباطی. ۴۹

 

ارتباط غیرکلامی ۴۹

 

انواع مهارت های ارتباطی . ۵۱

 

حوزه های اصلی مهارت های ارتباطی ۵۲

 

خودآگاهی و بازخورد صحیح . ۵۲

 

تامین حمایت عاطفی ۵۳

 

ارائه پاسخ های همدلانه. ۵۴

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                              صفحه

 

مدیریت تعارض. ۵۵

 

ابراز وجود. ۵۵

 

پیشینه تحقیقات انجام شده در ایران و خارج ۵۵

 

پیشینه تحقیقات انجام شده در ایران . ۵۶

 

پیشینه تحقیقات انجام شده در خارج ۶۲

 

نتیجه گیری . ۶۴

 

 

 

فصل سوم: روش تحقیق

 

مقدمه . ۶۷

 

روش تحقیق . ۶۷

 

جامعه آماری . ۶۸

 

حجم نمونه و شیوه نمونه گیری ۶۸

 

روش جمع آوری اطلاعات ۶۹

 

روایی وپایایی ابزارهای اندازه گیری. ۷۰

 

روایی پرسشنامه ها. ۷۰

 

پایایی پرسشنامه ها. ۷۱

 

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات . ۷۱

 

 

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های تحقیق

 

مقدمه . ۷۵

 

توصیف آماری متغیرهای پژوهش ۷۵

 

آمار استنباطی ۸۳

 

بررسی سوالات پژوهش . ۸۳

 

بررسی فرضیه اصلی پژوهش ۸۶

 

بررسی فرضیه های فرعی پژوهش ۸۷

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                               صفحه

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

 

مقدمه . ۹۷

 

خلاصه پژوهش . ۹۷

 

بحث و بررسی یافته ها ۹۸

 

نتیجه گیری کلی. ۱۰۶

 

محدودیت­های تحقیق ۱۰۷

 

پیشنهادهای تحقیق ۱۰۸

 

پیشنهادات کاربردی ۱۰۸

 

پیشنهادات پژوهشی . ۱۰۹

 

منابع . ۱۱۳

 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

 

عنوان                                                                                                               صفحه

 

جدول ۱-۲: مدل هوش معنوی از دیدگاه سیندی ویگورث ۲۹

 

جدول۱-۳: توزیع جامعه آماری پژوهش به تفکیک جنسیت . ۶۸

 

جدول۲-۳: توزیع نمونه آماری پژوهش به تفکیک جنسیت. .۶۹

 

جدول۳-۳: اطلاعات مربوط به پرسشنامه هوش معنوی هیلدبرانت(۲۰۱۱) .۷۰

 

جدول۴-۳: اطلاعات مربوط به پرسشنامه مهارت های ارتباطی بارتون(۱۹۹۰). .۷۰

 

جدول۱-۴: توزیع فراوانی کارمندان غیرهیات علمی به تفکیک جنسیت ۷۵

 

جدول۲-۴: توزیع فراوانی کارمندان غیرهیات علمی به تفکیک سن ۷۶

 

جدول۳-۴: توزیع فراوانی کارمندان غیرهیات علمی به تفکیک سابقه خدمت . ۷۷

 

جدول۴-۴: توزیع فراوانی کارمندان غیرهیات علمی به تفکیک میزان تحصیلات . ۷۸

 

جدول ۵-۴: آمار توصیفی متغیرهای پژوهش ۷۹

 

جدول۶-۴: بررسی نرمال بودن در متغیر وابسته . ۸۰

 

جدول۷-۴: نتایج آزمون t تک گروهی جهت ارزیابی میزان هوش معنوی کارمندان ۸۳

 

جدول۸-۴: نتایج آزمون t تک گروهی جهت ارزیابی میزان مهارت های ارتباطی کارمندان. ۸۴

 

جدول۹-۴: خلاصه نتایج مقدار واریانس تبیین شده و معناداری مدل ۸۵

 

جدول۱۰-۴: رگرسیون به روش همزمان متغیرهای پیش بینی کننده مهارت های ارتباطی ۸۵

 

جدول۱۱-۴: همبستگی پیرسون بین هوش معنوی و مهارت های ارتباطی کارمندان . ۸۶

 

جدول۱۲-۴: همبستگی پیرسون بین تفکر انتقادی وجودی و مهارت های ارتباطی کارمندان ۸۷

 

جدول۱۳-۴: همبستگی پیرسون بین تولید معنی شخصی و مهارت های ارتباطی کارمندان . ۸۸

 

جدول۱۴-۴: همبستگی پیرسون بین میزان آگاهی و مهارت های ارتباطی کارمندان . ۸۹

 

جدول۱۵-۴: همبستگی پیرسون بین توسعه حالت آگاهی و مهارت های ارتباطی کارمندان ۹۰

 

جدول۱۶-۴: نتایج t مستقل جهت مقایسه هوش معنوی در کارمندان زن و مرد ۹۱

 

جدول۱۷-۴: نتایج تحلیل وریانس جهت مقایسه میزان هوش معنوی کارکنان به لحاظ سن، تحصیلات و سابقه خدمت                                                                                                                  ۹۱

 

جدول۱۸-۴: نتایج t مستقل جهت مقایسه مهارت های ارتباطی در کارمندان زن و مرد . ۹۲

 

جدول۱۹-۴: نتایج تحلیل وریانس جهت مقایسه مهارت های ارتباطی کارکنان به لحاظ سن، تحصیلات و سابقه خدمت                                                                                                                   ۹۲

 

 

 

فهرست اشکال

 

عنوان                                                                                                               صفحه

 

شکل۱-۱: مدل مفهومی تحقیق ۶

 

شکل۱-۲: مدل زوهر و مارشال(۲۰۰۰) . ۲۸

 

شکل۲-۲: مدل آمرام(۲۰۰۷) ۳۰

 

شکل۳-۲: مدل کینگ(۲۰۰۸) ۳۱

 

شکل۱-۴: نمودار دایره ای توزیع فراوانی کارمندان به تفکیک جنسیت . ۷۵

 

شکل۲-۴: نمودار دایره ای توزیع فراوانی کارمندان به تفکیک سن . ۷۶

 

شکل۳-۴: نمودار دایره ای توزیع فراوانی کارمندان به تفکیک سابقه خدمت . ۷۷

 

شکل۴-۴: نمودار دایره ای توزیع فراوانی کارمندان به تفکیک میزان تحصیلات ۷۸

 

شکل۵-۴: نمودار ستونی آمار توصیفی متغیرهای پژوهش . ۷۹

 

شکل۶-۴: بررسی نرمال بودن متغیرها ۸۱

 

شکل۷-۴: بررسی خطی بودن متغیرهای پزوهش . ۸۲

 

 

 

 

 

 

 

 

جستجوی مقالات فارسی – بررسی دیدگاه معلم های دورۀ ابتدایی شهر رامسر

دسته بندی علمی – پژوهشی : رابطه بین سلامت سازمانی با اخلاق حرفه ای

رابطه بین جو سازمانی با استرس شغلی و رضایت شغلی

  ,های ,۴ ,ارتباطی ,هوش ,کارمندان ,    ,های ارتباطی ,هوش معنوی ,مهارت های ,به تفکیک ,توزیع فراوانی کارمندان ,فراوانی کارمندان غیرهیات ,پیشینه تحقیقات انجام ,نتایج تحلیل وریانس

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبادل لینک نقطه سرخط ستاره های آسمان "دیجیتال مارکتینگ ، مشاوره ، مربی گری ،همراهی و مشارکت" فروشگاه لباس در بابل حاشیه سپاهان پرسپولیس مبلمان و تاب باغی فضای باز آشپزی ; قالب پاورپوینت برای ارائه آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی